Centrul Cultural Clujean caută Office Manager

[et_pb_section bb_built=\”1\”][et_pb_row][et_pb_column type=\”4_4\”][et_pb_text _builder_version=\”3.0.106\” background_layout=\”light\”]

În echipa de financiar-administrativ avem un rol de Office Manager pentru care căutăm pe cineva care iubește Clujul și are o pasiune pentru lucrurile bine făcute și organizate ca la carte. Experiența anterioară în roluri asemănătoare nu este obligatorie, dar ar putea ajuta.

Office Managerul va lucra în echipa Managerului Financiar, care conduce activitățile Centrului Cultural Clujean legate de management financiar, operațiuni, legalitate și finanțări.

Așteptăm candidaturi până pe 1 septembrie la adresa ana@cccluj.ro. Contact: Ana Zotea, Manager Financiar.

Centrul Cultural Clujean este o organizație non-guvernamentală de cultură și dezvoltare urbană. Misiunea noastră este de a mobiliza cultura, în parteneriat cu alte sectoare, pentru a contribui la transformare socială și dezvoltare urbană. Inițiat pentru a pregăti candidatura orașului la titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021, Centrul Cultural Clujean implementează un program de anvergură care adresează provocări urbane strategice. Detalii despre activitatea noastră pe www.cccluj.ro/sinteza.

 

Atribuțiile Office Managerului

  • Întocmește dosarele necesare obținerii finanțărilor și deplasarea la instituțiile statului competente eliberării de acte necesare finanțărilor sau altor documente necesare, împreună cu managerul de proiect;
  • Întocmește deconturile pentru justificarea finanțărilor;
  • Efectuează achiziții publice necesare derulării proiectelor;
  • Colectează în termen documentele contabile, în vederea prelucrării lor;
  • Întocmeşte programul de lucru lunar precum şi programarea concediilor de odihnă;
  • Administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea;
  • Întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei;
  • Pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei;
  • Primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
  • Relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul firmei, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie;
  • Se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
  • Face prognoza privind achiziţia de diverse materiale;
  • Răspunde de relația cu unii furnizori de servicii necesare în activitatea organizației, precum ordinea şi curăţenia la sediul Centrului;
  • Organizează activități și proiecte interne.

Contact:
Ana Zotea, Manager financiar | ana@cccluj.ro

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Accessibility Toolbar

Scroll to Top
Fii primul care află știrile de ultimă oră

Abonează-te la newsletter-ul nostru și fii la curent cu tot ce se întâmplă la CCC!