Proiectul Cluj Resilience Tracker (CRT) documentează modul în care organizațiile non-profit, mediul academic, cel de afaceri și autoritățile publice locale au răspuns la criza cauzată de pandemia COVID19, pentru a identifica schimbările necesare pe termen mediu de care comunitatea noastră are nevoie.

După abrogarea stării de urgență din România și relaxarea măsurilor de distanțare socială, echipa CRT va organiza sesiuni publice de lucru pentru operaționalizarea lecțiilor învățate, cu participarea factorilor de decizie și a actorilor cheie din comunitate. Ulterior, echipa CRT va oferi sprijin organizațiilor care vor putea ajuta la urmărirea implementării angajamentelor pe care, individual și colectiv, le vom lua după episodul pandemiei COVID19.

Cum funcționează?

  • Pasul 1: echipa CRT efectuează interviuri telefonice/online cu organizațiile clujene care au răspuns cu măsuri de urgență la criza cauzată de pandemia COVID19.
  • Pasul 3: după încetarea stării de urgență din România și relaxarea măsurilor de distanțare socială, echipa CRT publică seria de lecții învățate pe timp de criză de către organizațiile locale.
  • Pasul 4: echipa CRT organizează cu factori de decizie și actori cheie din comunitate sesiuni publice de lucru pentru operaționalizarea lecțiilor învățate și identificarea sprijinului de care organizațiile au nevoie pentru a susține pe termen mediu presiune și conștientizare asupra măsurilor care trebuie îmbunătățite/serviciile care trebuie scalate/replicate.

Ce ar face Cluj Resilience Tracker un succes?

  1. Putem face recomandări privitor la ce trebuie îmbunătățit.
  2. Putem identifica actorii care vor fi cei mai interesați să susțină pe termen mediu presiune și conștientizare asupra măsurilor care trebuie îmbunătățite.
  3. Putem identifica ariile în care mai mulți actori au lucrat și serviciile care trebuie scalate/replicate.
  4. Identificăm de ce sprijin au nevoie organizațiile pe termen mediu pentru a susține pe termen mediu presiune și conștientizare asupra măsurilor care trebuie îmbunătățite/ serviciile care trebuie scalate/replicate.
  5. Putem organiza trei sesiuni publice despre aspectele de mai sus și operaționalizarea lecțiilor învățate cu factori de decizie și actori cheie din comunitate.

Cum ne puteți sprijini?

Recomandați inițiative care pot fi documentate de CRT. Dacă cunoașteți inițiative care se adresează diferitelor nevoi pe timp de criză și care ar vrea să împărtășească experiența lor, ne puteți scrie la diviziadeinovare@cccluj.ro – dorim să îi cunoaștem și să discutăm cu ei.

Preluați informațiile documentate de CRT. Dacă faceți parte din inițiative de aliniere a nevoilor și resurselor existente în comunitate (platforme, tel verde, taskforce-uri) vă rugăm să preluați și să utilizați rezultatele cartate de CRT săptămânal.

CRT este un proiect inițiat de Divizia de Inovare Urbană Cluj-Napoca din cadrul CCC, în colaborare cu Centrul Interdisciplinar pentru Știința Datelor din cadrul UBB.